Aankondiging

Beantwoorden

Schrijf je bericht en klik Verzenden

Click in the dark area of the image to send your post.

Ga terug

Overzicht van onderwerpen (meest recente eerst)

Gust
2014-07-08 11:19:19

Om nog een laat antwoord (4 jaar later) te geven: ja en nee

Er zijn heel veel functionaliteiten, erg gebruiksvriendelijk, maar op een gegeven moment raakt je webruimte vol.

Daarom ben ik nog aan het wachten op een functionaliteit waarbij je externe foto''s kunt uploaden. foto's die eigenlijk ergens anders zijn, maar dmv de url hier getoond worden. Zo zou je heel wat webruimte kunnen besparen.

Kees Hessels
2011-04-29 11:12:29

Gokte daar een beetje op, omdat je in deze "Nederlandse afdeling" van het forum poste.
Kreeg van de makers van Piwigo een verzoek om hun antwoord ook hier bekend te maken. En omdat dat Fransen zijn die niet al te best Nederlands kennen (ja via Google) ...
Bevalt Piwigo?

Gust
2011-04-29 10:48:38

Dank je.

Hier had ik per ongeluk eerst gepost, waarna ik zag dat ik eigenlijk in het verkeerde forum had gepost, vandaar dezelfde vraag later bij de engelse versie. Deze topic mag dus verwijderd worden.

Hoe weet je trouwens dat ik nederlands spreek?

Kees Hessels
2011-04-29 10:29:36

Hallo Gust,

Misschien heb je het antwoord van de Piwigo-boys op jezelfde vraag in een andere rubriek reeds gezien, anders kijk eens op: http://piwigo.org/forum/viewtopic.php?p … 48#p121448
Ik hoop dat dit je problemen al voor een deel oplost.

Gust
2011-04-28 21:47:46

when I want to upload a picture, I see this message in the header:
In your php.ini file, the upload_max_filesize (10MB) is bigger than post_max_size (8MB), you should change this settings

Then, I see this error:
Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 3200 bytes) in /pad/to/my/website/photo_album/admin/include/functions_upload.inc.php on line 254

What should I do?

Bulletin Board voettekst


Notice: Undefined index: Powered by in /var/www/nl.piwigo.org/forum/footer.php on line 116
FluxBB

github twitter newsletter Donatie Piwigo.org © 2002-2024 · Contact