Aankondiging

  •  » Verzoeken
  •  » slechts 15 foto's zichtbaar

#1 2015-12-04 14:06:45

Le Bruyn Christel
Gast

slechts 15 foto's zichtbaar

Wanneer ik op een map klik, krijg ik in eerste instantie slechts 15 foto's te zien.  Meestal twee volledige rijen en één foto op de laatste rij.  Dit is verwarrend voor de ouders, omdat zij hierdoor dikwijls niet door hebben dat er nog meer foto's in de map zitten.  Wanneer er op één van de vijftien foto's geklikt wordt, krijgt men wel toegang tot de volledige map.  Kan de foto op de derde rij weggehaald worden of eventueel aangevuld worden met resterende foto's, zodat er een volledige rij ontstaat?  Wat ook zou helpen is een symbool of aanwijzing dat de map groter is dan 15 foto's ( vb. "..." of "klik hier voor meer foto's",...) Alvast bedankt voor de hulp.

#2 2023-10-25 15:01:20

Henk
Gast

Re: slechts 15 foto's zichtbaar

Zet de volgende stappen:

Beheer > Gebruikers > Beheer > Potloodje voor gebruikersnaam > rechtsboven bij Voorkeuren schuifbalk aanpassen naar gewenst aantal foto's op pagina.

Blijkbaar moet je dat voor elke gebruiker afzonderlijk aanpassen, ik heb dat nog niet voor een hele gebruikersgroep in één klap kunnen wijzigen.

#3 2023-10-25 15:02:04

Henk
Gast

Re: slechts 15 foto's zichtbaar

Zet de volgende stappen:

Beheer > Gebruikers > Beheer > Potloodje voor gebruikersnaam > rechtsboven bij Voorkeuren schuifbalk aanpassen naar gewenst aantal foto's op pagina.
Blijkbaar moet je dat voor elke gebruiker afzonderlijk aanpassen, ik heb dat nog niet voor een hele gebruikersgroep in één klap kunnen wijzigen.

  •  » Verzoeken
  •  » slechts 15 foto's zichtbaar

Bulletin Board voettekst


Notice: Undefined index: Powered by in /var/www/nl.piwigo.org/forum/footer.php on line 116
FluxBB

github twitter newsletter Donatie Piwigo.org © 2002-2024 · Contact