Aankondiging

Beantwoorden

Schrijf je bericht en klik Verzenden

Click in the dark area of the image to send your post.

Ga terug

Overzicht van onderwerpen (meest recente eerst)

Rob57
2013-03-12 22:27:22

Kees Hessels schreef:

Kijk eens naar:
http://piwigo.org/forum/viewtopic.php?id=18049
Ik denk dat je je moet melden. Je krijgt dan regelmatig het verzoek om iets te vertalen, maar kunt dan ook alle andere plugins, programma-onderdelen etc vertalen. Wel aan denken dat bij een volgende versie die vertaling naar de "hele wreld" verspreid wordt.
Kees

Zal het eens bekijken. Ik heb, zie mijn volgende bericht, de vertaling wel gevonden en daarin iets veranderd.

Rob

Rob57
2013-03-12 22:24:57

Ik heb inmiddels de vertaling gevonden en daarin veranderd wat ik veranderd wilde. Het ging in mijn geval om het item 'Fotograaf/Maker'. Ik vind Fotograaf netter staan. Daarnaast heb ik de dagen en maanden laten beginnen met een kleine letters. De maanden worden in het Nederlands met een kleine letter geschreven en de dagen komen na een woord waar geen punt achter staat. Bijv. 'Geplaatst op ...' Het volgende woord was bijv. 'Dinsdag'. Zin was dus 'Gemaakt op Dinsdag 12 Maart ...' Ik zelf vind het volgende netter staan: Geplaatst op dinsdag 12 maart ....

Kees Hessels
2013-03-12 22:18:56

Kijk eens naar:
http://piwigo.org/forum/viewtopic.php?id=18049
Ik denk dat je je moet melden. Je krijgt dan regelmatig het verzoek om iets te vertalen, maar kunt dan ook alle andere plugins, programma-onderdelen etc vertalen. Wel aan denken dat bij een volgende versie die vertaling naar de "hele wreld" verspreid wordt.
Kees

Rob57
2013-03-12 21:01:35

Ik ben sinds gisteren bezig met Piwigo en dit naar volle tevredenheid. Alle lof voor de mooie vertaling, maar is het mogelijk om hier zelf wat aan te veranderen of via dit forum een voorstel te doen omtrent de vertaling?

Graag lees ik u reactie.

Bulletin Board voettekst


Notice: Undefined index: Powered by in /var/www/nl.piwigo.org/forum/footer.php on line 116
FluxBB

github twitter newsletter Donatie Piwigo.org © 2002-2024 · Contact