Aankondiging

#1 2012-11-05 16:33:46

MennodeB
Lid
2012-11-05
1

Meerdere vragen

Hallo iedereen, ik ben Menno de Boer en ben net een nieuwe gebruiker dus vergeef mijn vragen.
Hoe kan ik de downloadknop, caddy (wat dit ook mag zijn) representatief knop verwijderen?
Ik heb tevens aangeven dat er terug moet worden gerisized moet worden naar 1000px maar je kunt nog steeds het originele bestand downloaden

Offline

#2 2012-11-10 10:26:22

EdwinKort
Translation Team
Rhoon
2012-02-22
22

Re: Meerdere vragen

Hi Menno,

De caddy (winkelwagen) is een beetje verkeerd benoemd. Het is nl. niet zo dat de foto's die daar in zitten gekocht kunnen worden. Het is meer een verzamelbak van foto's waar je nog iets mee kan doen. Bijvoorbeeld als je ze net hebt upgeload, zou je ze nog tags etc kunnen geven. Bezoekers zien trouwens die caddy niet. Alleen maar ingelogde beheerders.

Om de download knop te verwijderen, log je in als beheerder, ga je naar configuratie, display, en dan naar 'foto eigenschappen'.

Om te voorkomen dat het originele bestand gedownload kan worden, installeer de plugin 'local file editor'  (is standaard al aanwezig). Selecteer daarna 'personal plugin' en plak de volgende code daarin:

<?php
/*
Plugin Name: Remove Original Link
Version: 1.0
*/

add_event_handler('loc_end_picture', 'remove_original_link');

function remove_original_link()
{
  global $template;
  $template->set_prefilter('picture', 'remove_original_link_prefilter');
}

function remove_original_link_prefilter($content, &$smarty)
{
  return str_replace('{if isset($U_ORIGINAL)}', '{if false}', $content);
}




?>

Daarna bij de plugins de zojuist gemaakte plugin activeren.

Offline

Bulletin Board voettekst


Notice: Undefined index: Powered by in /var/www/nl.piwigo.org/forum/footer.php on line 116
FluxBB

github twitter newsletter Donatie Piwigo.org © 2002-2024 · Contact