Aankondiging

#1 2013-08-08 19:07:11

Peter de Bruin
Gast

tweede piwigo album

Ik gebruik nu Piwigo voor een familie album met een www adres en ben daar erg tevreden over..

Nu heb ik ook een site draaien voor de vereniging met een www adres echter zonder fotoalbum. 

Is het mogelijk om  met iets als <iframe  src="C:\wamp\www\lamfoto\index"></iframe> een tweede Piwigo album te integreren met mijn verenigings-site?

Bovenstaande source command werkt niet maar verander ik dit in "www.xyz.nl" dan werkt het goed. 
Dit is het adres van mijn familie album  - dit laat zich met wat extra commando's goed integreren

Of te wel ik zou een extra www adres moeten kopen voor de foto's om met de verenigingssite te integreren.  Iets wat ik niet wil en vroeg me af of er een slimme oplossing bestaat...?

#2 2013-08-09 21:29:33

Peter de Bruin
Gast

Re: tweede piwigo album

Oplossing gevonden door de hele Piwigo map in de verenigings site te plakken en dan door een
link als onderstaand voorbeeld het album te integreren in een gewone HTML pagina dmv :

   <div id="rondom">  * / bepaal de plaatsing en kaders van het geheel
   <a href="Lamfoto/index.php"> */ bepaal de grootte van de piwigo presentatie
   <iframe  seamless SCROLLING=NO src="http://localhost/osv/lamfoto/index.php"></iframe>
   </a> </div>

Bulletin Board voettekst


Notice: Undefined index: Powered by in /var/www/nl.piwigo.org/forum/footer.php on line 116
FluxBB

github twitter newsletter Donatie Piwigo.org © 2002-2024 · Contact